Usługi serwisu dla biznesu zawierają się w bardzo szerokim zakresie naszych działań. Różnorodność rozwiązań dostępnych na rynku, zarówno urządzeń jak i oprogramowania wykorzystywanego przez naszych klientów, wymaga od nas szerokiej wiedzy i doświadczenia. W naszej pracy spotykamy różne systemy dostosowane do potrzeb naszych klientów wykorzystywanych tylko w danej branży, lub wycofanych ze sprzedaży. Mimo przeszkód szukamy i znajdujemy rozwiązania, które pozwolą aby Twój biznes sprawnie funkcjonował.
Na co dzień, nasze działania koncentrują się na podstawowych potrzebach naszych klientów, głównie:
Nasza praca to nie tylko działania naprawcze i monitorujące. Nasi klienci mogą na nas liczyć również w szczególnych przypadkach.
Szybka i bezpieczna pomoc zdalna.
Jeśli potrzebujesz nowoczesnego rozwiązania, które pozwoli na szybkie usunięcie problemów z komputerami i oprogramowaniem w twojej firmie, proponujemy usługę pomocy zdalnej. Dzięki temu rozwiązaniu jesteśmy wstanie pomagać bez ograniczeń związanych z lokalizacją oraz czasem dojazdu do klienta.
Nasze rozwiązanie pozwala na prace wspólnie z użytkownikiem komputera. Pracownik serwisu po nawiązaniu połączenia zdalnego z komputerem widzi to co użytkownik, dzięki temu jesteśmy wstanie szybko zidentyfikować problemy z którymi stykają się nasi klienci i na bieżąco korygować ustawienia lub wskazywać rozwiązanie problemów.
Pomoc zdalna opiera się na szyfrowanych połączeniach między komputerem klienta a komputerem naszego serwisanta. Wszelkie działania jak przesyłanie informacji czy obrazu są zabezpieczone silnym algorytmem szyfrującym AES 256.
Rozwiązania, które stosujemy nie wymagają serwerów pośredniczących.
Kiedy pomoc zdalna sprawdza się najlepiej?
Jak to wygląda w praktyce?
Użytkownik ma problem z aplikacją do księgowania. Nie może wysłać plików JPK , ponieważ program komunikuje błędy. Pani Jola dzwoni na numer serwisowy i zgłasza problemy z działaniem programu. Pracownik serwisu przyjmuje zgłoszenie i łączy się zdalnie z komputerem Pani Joli, prosi o powtórzenie ostatnich operacji na komputerze celem ustalenia źródła problemów. Podczas wykonywania czynności przez Panią Jolę, serwisant zwraca uwagę na niepoprawny certyfikat stosowany do podpisania wysyłanych dokumentów. Instruuje Panią Jolę jak zrobić to poprawnie. Pani Jola wykonuje operacje ponownie. Wszystko działa!