Klauzula informacyjna klient
Co to jest RODO?
RODO, to ogólne Rozporządzenie o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku, które reguluje sposób przetwarzania i
ochronę danych osobowych.
Czy przetwarzamy dane osobowe?
Spółka przetwarza dane osobowe klientów, w szczególności
dane identyfikacyjne, dane kontaktowe oraz inne dane wymagane przez przepisy prawa.
Kto jest Administratorem danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest FISCOM sp. z o.o. z
siedzibą w Bełchatowie.
Jaki jest cel przetwarzania danych osobowych?
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przedstawienia
oferty, obsługi zamówień i umów, świadczenia pomocy serwisowej, obsługi gwarancji
i reklamacji, rozliczeń oraz w innych celach niezbędnych do współpracy z
naszymi klientami. W zależności od
zakresu zamówionych usług, może to być: dostawa towaru, usługa serwisowa,
usługa konsultacyjna itp.
Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
- Zgoda osoby, której dane dotyczą art. 6 ust.1 lit a RODO, na wykorzystanie danych do przesyłania korespondencji zwrotnej na podstawie zapytań.
- Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
- Wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wystawienia i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych, obsługi reklamacji).
- Z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO (informowaniu o możliwości odbioru zamówienia, ustalanie terminu wykonania usługi, wysłania informacji handlowych).
Jak długo przechowujemy dane osobowe?
- Dane osobowe będą przechowywane do czasu wykonania przedmiotu zamówienia
lub wypełnienia zobowiązań umownych. Wystawione faktury w związku z wykonaną usługą
będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w
którym upłynął termin płatności podatku. W szczególnych przypadkach np.
windykacji należności, dane osobowe mogą być archiwizowane przez dłuższy okres
czasu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku danych osobowych przetwarzanych na
podstawie zgody, do ustania celu przetwarzania lub jej cofnięcia.
Kto jest odbiorcą danych osobowych?
Odbiorcami danych osobowych są dostawcy usług
internetowych poczty-mail i strony www, świadczonych dla Fiscom sp. z o.o. na
podstawie umowy.
Jakie masz prawa:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, tj. informacji czy Administrator przetwarza dane i w jaki sposób,
- sprostowania danych, które są nieprawidłowe oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli zachodzi jedna z przesłanek wymienionych w art. 17 i art. 18 RODO,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO, chyba że Administrator wykaże prawnie uzasadnione podstawy do ich przetwarzania,
- wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Czy jest wymagane podanie danych osobowych?
Podanie danych osobowych
jest dobrowolne ale niezbędne do przesłania informacji handlowej, zakupu
towaru, zawarcia umowy, wykonania usługi i późniejszych rozliczeń. Niepodanie
danych osobowych skutkuje brakiem możliwości nawiązania współpracy i
korzystania z naszych usług.
W celu uzyskania szczegółowych informacji, można skontaktować się wysyłając korespondencje na adres email Administratora biuro@systemy-fiscom.pl lub adres pocztowy ul. Perłowa 8, 97-400 Bełchatów