POMOC ZDALNA

Szybka i bezpieczna pomoc zdalna. 

W celu szybkiego rozwiązania problemów z komputerami i oprogramowaniem naszych klientów, proponujemy usługę pomocy zdalnej. Dzięki temu rozwiązaniu jesteśmy wstanie pomagać bez ograniczeń związanych z dojazdem do klienta.  

Serwisant po nawiązaniu połączenia zdalnego widzi to co użytkownik, dzięki temu jesteśmy wstanie szybko zidentyfikować problemy z którymi stykają się nasi klienci i na bieżąco korygować ustawienia lub wskazywać rozwiązanie problemów.  

Pomoc zdalna opiera się na szyfrowanych połączeniach między komputerem klienta a komputerem naszego serwisanta. Wszelkie działania jak  przesyłanie informacji czy obrazu są zabezpieczone silnym algorytmem szyfrującym AES 256.  

Kiedy pomoc zdalna sprawdza się najlepiej? 

  • oczekujesz szybkiej reakcji na problemy z komputerem i oprogramowaniem, 
  • kiedy nie chcesz zatrudniać informatyka, 
  • nie chcesz płacić za dojazdy serwisu, 

Jak to wygląda w praktyce? 

Pani Jola – księgowa,  ma problem z aplikacją do księgowania. Nie może wysłać plików JPK , ponieważ program komunikuje błędy. Pani Jola dzwoni na numer serwisowy i zgłasza problemy z działaniem programu. Serwisant przyjmuje zgłoszenie i łączy się zdalnie z komputerem Pani Joli, prosi o powtórzenie ostatnich operacji na komputerze celem ustalenia źródła problemów. Podczas wykonywania czynności przez Panią Jolę, Serwisant zwraca uwagę  na niepoprawny certyfikat stosowany do podpisania wysyłanych dokumentów. Instruuje Panią Jolę jak zrobić to poprawnie. Pani Jola wykonuje operacje ponownie. Wszystko działa!  

serwis it pomoc zdalna help desk naprawa pomoc

Jakie rozwiązanie ? 

Usługa pomocy zdalnej oferowana jest w kilku konfiguracjach w zależności od tego czy dotyczy całej organizacji czy pojedynczych stanowisk. Rozwiązania różnią się również w zależności od tego jakimi urządzeniami  i oprogramowaniem dysponuje klient oraz jak szybkiej reakcji oczekuje.  

Jeśli Jesteś zainteresowany naszą usługą pomocy zdalnej skontaktuj się z nami.

KONTAKT