PODPIS ELEKTRONICZNY

Uzyskaj podpis elektroniczny – wysyłaj wnioski przez internet

Podpis elektroniczny – to Twój podpis w formie elektronicznej (prywatnego klucza) w postaci czytnika lub tokena.
By przesłać elektronicznie oficjalne dokumenty do urzędów oraz instytucji trzeba potwierdzić swoją tożsamość za pomocą podpisu.

Podpisem kwalifikowanym podpiszesz dokumenty w formie elektronicznej:

– potrzebne w komunikacji z administracją
– firmowe
– prywatne

podpis elektroniczny

Zgłoś się do Nas


Posiadamy zestawy w różnych konfiguracjach oraz ważności certyfikatu uprawniającego do składania podpisu:

Do każdego zestawu oferujemy możliwość odpłatnego odnowienia oraz przedłużenia ważności na rok lub dwa lata.
Wszelkie formalności z uzyskaniem podpisu elektronicznego ograniczyliśmy do minimum.

KONTAKT

 

Korzyści posiadania podpisu elektronicznego

  • WYGODA
    Dzięki certyfikatowi kwalifikowanemu podpiszesz oficjalne dokumenty, deklaracje, wnioski i podanie, które będą mieć taką samą moc prawną jak by były podpisane ręcznie.
  • OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
    Dzięki wykorzystaniu podpisu elektronicznego zaoszczędzisz czas w swoim firmie. Wygodnie i bezpiecznie prześlesz dokumenty do instytucji poprzez internet automatycznie uzyskując urzędowe poświadczenie odbioru. Ominie Cię drukowanie, ręczne wypełnianie i podpisywanie dokumentów, kopertowanie i wysyłka.
  • MOBILNOŚĆ
    Z podpisu kwalifikowanego możesz skorzystać w dowolnym miejscu, momencie i czasie 24/7.
  • BEZPIECZEŃSTWO
    Podpis elektroniczny jako klucz prywatny jest zapisany na karcie kryptograficznej. Karta jest chroniona hasłem a próba nieudanych dostępów jest ograniczona. Weryfikacja bezpiecznego podpisu elektronicznego pozwala na jednoznaczną identyfikację osoby składającej podpis elektroniczny oraz pozwala stwierdzić czy dane opatrzone tym podpisem nie uległy zmianie po złożeniu podpisu elektronicznego.